Ontmoet administratief medewerker Nicole | Van Wanrooij
Overslaan naar content

Ontmoet Administratief medewerkster Nicole

Op de financiële administratie bij Van Wanrooij ben je bezig met de cijfers achter onze woningbouwprojecten. Om daar een beter beeld te krijgen, vroegen we administratief medewerkster Nicole: wat maakt je vak leuk?

Administratief medewerkster Nicole

Servicegericht

“Naast dat je met cijfers bezig bent, moet je ook heel servicegericht zijn. Het is leuk om met kopers en huurders van onze vastgoedportefuille te spreken. Je kunt ze helpen met vragen over de afspraken die gemaakt zijn bij de aankoop van een woning of bij de huurovereenkomsten. Ik denk graag in oplossingen en haal er plezier uit als ik iemand op weg kan helpen. Het gaat vaak om serieuze bedragen waar je mee werkt. Zelf schrik ik daar niet meer zo van, maar ik kan me voorstellen dat een bewoner daar net anders over denkt. Ik probeer me in te leven in de andere kant van de lijn.”

Doorgroeien

“Op de financiële administratie heeft ieder z’n eigen takenpakket. We werken allemaal in hetzelfde ERP-systeem, zodat we makkelijk elkaars werk kunnen overnemen. Na mijn stage ben ik in dienst gekomen op de crediteurenadministratie. Na een jaar kreeg ik de kans om de debiteurenadministratie te beheren. Tot op de dag van vandaag verricht ik deze werkzaamheden met plezier. Daarnaast beheer ik voor de afdeling vastgoed alle geldstromen. Deze functie is steeds breder geworden, omdat de portefeuille van vastgoed groeit. Het voelt goed om ook van deze afdeling onderdeel te zijn, want hier doe ik andere kennis op. Je kunt binnen de afdeling prima doorgroeien, die kansen zijn er. Je maakt dan financiële rapportages en legt verantwoording af aan de directie.”

Van Wanrooij in 3 kernwoorden

“Ik zeg: kwaliteit, solide en betrouwbaar. Wat mij opvalt is hoe goed bijvoorbeeld alle opleverpunten worden bijgehouden. De kwaliteit van onze producten en processen is hoog. Verder zijn we een solide, financieel gezonde organisatie met korte lijntjes met de directie. Zaken worden hier snel besloten. Betrouwbaarheid betekent voor mij afspraken nakomen. We zijn bereikbaar, voegen daad bij woord en maken het persoonlijk. Dat geeft een betrouwbaar gevoel.”

Het menselijke achter de cijfers

“Zorgvuldig kunnen werken met gegevens, dat is mijn handelsmerk. Ik denk dat mensen mij niet snel kunnen bespeuren op een foutje. Ik vind het leuk om met geld te werken en ik wil altijd dat alles klopt. Mijn functie is zelfstandig, maar collegialiteit en samenwerking zijn ook belangrijk. De werkzaamheden die ik uitvoer hebben invloed op de cijfers in de rapportages, maar ook op de servicekostenafrekeningen voor huurders. Bij het onjuist verwerken van cijfers loop ik hier niet alleen zelf tegenaan, maar ook collega’s van andere afdelingen. Het is dus van belang dat je zeer nauwkeurig werkt. Verder ben ik nieuwsgierig en behulpzaam. Gewoon door te blijven informeren of iets gelukt is. Ik wil graag weten hoe iets is afgelopen en toon interesse. De menselijke kant achter de cijfers, zeg maar. Als ik langs een project rijd, voel ik trots. Ook ík maak, hetzij op de achtergrond, deel uit van zo’n project. Uit zo’n teamprestatie haal ik veel voldoening.”

Zie jij jezelf ook als administratief medewerkster bij Van Wanrooij werken?

Heb je vragen? Stuur ons een berichtje via Whatsapp of bel 073-5340648. Onze HR-collega Carlijn helpt je graag.