Van Wanrooij Bouwontwikkeling B.V. - Servicemedewerker
Overslaan naar content

Servicemedewerker

Op locatie
  • Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
Bouwbedrijf

Functieomschrijving

Start je carrière als Servicemedewerker bij Van Wanrooij!

Ben jij net afgestudeerd en klaar om je eerste stappen te zetten in een uitdagende en dynamische werkomgeving? Kwaliteit en service staat bij Van Wanrooij hoog in het vaandel. Ons serviceteam draagt dagelijks met veel enthousiasme zorg voor een adequaat servicetraject voor onze kopers van woningen en voor onze huurders van woningen & commercieel vastgoed. Jij zorgt ervoor dat servicemeldingen en garantieaanvragen tot in de kern uitgezocht worden als het gaat om garantie termijnen en verhuurdersverantwoordelijkheden. Wij zoeken een proactieve teamspeler, die klantgericht is en problemen met een glimlach kan oplossen. Een enthousiaste collega, die met empathische en organisatorische vaardigheden over het vermogen beschikt om ook onder druk probleemoplossend te werken.


Wat ga je doen?
Als Servicemedewerker bij Van Wanrooij ben jij het aanspreekpunt voor onze kopers en huurders. Jouw belangrijkste taak is goed luisteren naar hun vragen en problemen en deze vertalen naar effectieve oplossingen. Je zorgt ervoor dat servicemeldingen en garantieaanvragen grondig worden onderzocht en afgehandeld, met aandacht voor garantietermijnen en verhuurdersverantwoordelijkheden. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid door goede communicatie en proactief probleemoplossend te werk te gaan. Verder:

  • vorm je voor een koper en huurder het aanspreekpunt voor zijn of haar servicemelding;
  • weet jij de juiste (onder-) aannemer in te zetten bij een melding;
  • ben je verantwoordelijk voor het tijdig bestellen van benodigde materialen voor de monteurs
  • maak je afspraken met kopers voor de inzet van de monteurs
  • de servicemeldingen weet je te prioriteren, je bewaakt actief de voortgang en waar nodig stuur je proactief en tijdig bij.
  • Het call center vangt onze 24-uur service op, jij bent samen met je collega’s de back-up voor het callcenter. Aan jou de taak om de juiste lijntjes uit te zetten.

Tot slot, ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling in het systeem. Of het nu gaat om het plannen van servicemonteurs of het perfect administratief afhandelen van een servicemelding.

Vereisten

Wie ben jij?
Jij bent een probleemoplosser pur sang en hebt altijd oog voor de beste manier om de klant te helpen. Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk, en kunt goed omgaan met onze systemen. Daarnaast ben je toegewijd aan je werk. Verder heb jij:

  • minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • 0-3 jaar ervaring
  • je bent minimaal 30 uur beschikbaar, verspreid over 5 werkdagen;
  • een dienstverlenende en vriendelijke instelling;
  • sterke organisatorische en planningsvaardigheden;
  • ervaring in een soortgelijke dienstverlenende functie/stage is een pluspunt, maar niet noodzakelijk


En dit bieden we jou!

In het nieuwe kantoor, gelegen in hartje Den Bosch, staat een moderne werkplek voor je klaar voorzien van een laptop en sta-/zitbureau. Van Wanrooij biedt jou een professionele werkomgeving waarin je in staat wordt gesteld om het beste uit jezelf te halen. Wij hebben aandacht voor jou én je ambities.

Daarnaast kun jij rekenen op de volgende voorwaarden:

  • Een jaarcontract voor 30-40 per week met uitzicht op een vast dienstverband
  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen o.b.v. een fulltime dienstverband);
  • Een laptop;
  • Zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • Collectiviteitskorting op (zorg)verzekeringen;
  • Vergoeding van € 19,90 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
  • Een gedreven team met jaarlijks meerdere leuke personeelsactiviteiten.
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw & Infra.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.

Het team
Je werkt bij een grote speler in de woningmarkt met een team van professionele collega’s. Het team bestaat uit 2 Servicemedewerkers, 1 Service Coördinator en 2 Servicemonteurs buitendienst. Met elkaar werken jullie nauw samen om het servicetraject voor onze kopers en huurders prettig te laten verlopen. Als nieuwe collega sta je er nooit alleen voor. Onze ervaren servicemedewerkers staan klaar om je te helpen en begeleiden. Vanaf je eerste werkdag krijg je een uitgebreid inwerkprogramma, waarbij je stap voor stap wordt ingewerkt in je nieuwe rol.
Bij ons heerst geen vergadercultuur; wij houden nu eenmaal van doorpakken en daadkracht. Benieuwd naar je toekomstige collega's en wat het werk zo interessant maakt? Lees hier het verhaal van Frans!

Welkom!

Een goede werksfeer, lekker doorwerken en elkaar écht kennen. Dat typeert werken bij ons succesvolle familiebedrijf. We zijn nuchter, aanpakkers en we kijken altijd vooruit. Als we een kans zien, dan grijpen we ‘m. Half werk kennen we niet. Hier hebben we aandacht voor jou én je ambities. Bij ons kan je jezelf zijn én jezelf ontwikkelen. Dat wil jij toch ook?
Sinds september 2023 is Van Wanrooij onderdeel van Koninklijke Heijmans. Inmiddels is de nieuwe directie ingetreden: een krachtig team dat vastberaden is om verder het verschil te maken in de woningmarkt. In die markt blijven we voorlopig onder de naam Van Wanrooij actief. Zo succesvol zijn en blijven, dat kunnen we alleen samen. Samen komen we immers verder.


Weet jij het verschil te maken?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Carlijn van den Broek (Corporate Recruiter) via 06 57 47 93 45. Of stel je vraag via WhatsApp. Wil je direct solliciteren? Dat kan via onderstaande button!

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar