Van Wanrooij Bouwontwikkeling B.V. - Financieel Administratief Medewerker
Overslaan naar content

Financieel Administratief Medewerker

  • Op locatie
    • 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland
  • Holding

Functieomschrijving

Wil jij deel uitmaken van onze groei? Ben jij de enthousiaste financieel administratief medewerker die graag werkt in teamverband en het leuk vindt om aan de slag te gaan bij een succesvolle bouwer en ontwikkelaar vanuit een prachtig kantoor in Den Bosch? Zie jij net als onze collega’s een uitdaging om (in dit geval: administratieve) processen steeds naar een hoger niveau te brengen? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

 

Van Wanrooij
Van Wanrooij is in 1969 gestart door de twee broers Wim en André van Wanrooij en is in ruim 50 jaar tijd uitgegroeid van een klein aannemersbedrijf tot een succesvol familiebedrijf in de woningbouw- en ontwikkelingssector, met circa 230 enthousiaste werknemers. Van Wanrooij staat bekend als een hecht en ondernemend familiebedrijf, gericht op ondernemerschap, het aangaan van duurzame relaties, korte lijnen en investeren in innovaties.

Woningbouw ontwikkelen en realiseren voor particuliere woonconsumenten, corporaties, beleggers en lokale overheden: daar zijn we goed in. Onze kracht zit in tempo maken, doorpakken en continu blijven optimaliseren. Jaarlijks ontwikkelen we gemiddeld 1.200 woningen, waarvan we ongeveer de helft zelf realiseren. Dat doen we niet alleen. We zetten in op goede, duurzame samenwerkingen met onze vaste partners. Samen komen we immers verder.
 

Wat ga je doen?
Als Financieel Administratief Medewerker ben je vooral bezig met de inkoopadministratie van Van Wanrooij Bouwbedrijf, dat maandelijks circa 2.000 inkoopfacturen verwerkt. Binnen het Bouwbedrijf voert Van Wanrooij veel bouwwerkzaamheden uit met eigen mensen, maar ook wordt een groot deel ingekocht bij voorkeursleveranciers zoals de installatiewerkzaamheden van energiesystemen of de leveranties van bouwmaterialen. Jij houdt de regie over de facturenafhandeling van al deze inkoopactiviteiten goed in handen. Daarbij schroom je niet om collega’s in de uitvoering of werkvoorbereiding aan te spreken over de afwikkeling van autorisaties of onduidelijkheden. Ook communiceer je actief met externe partijen om eventuele knelpunten tijdig te bespreken, zodat wij onze goede reputatie als tijdige betaler van facturen kunnen behouden. Samen met je directe collega en de controller van het Bouwbedrijf kijk je ook naar wat er beter en efficiënter kan, zoals het automatiseren van taken.

Dit is een geschikte baan als je beschikt over een administratieve vooropleiding en als je een bepaalde affiniteit hebt met de bouwwereld. Als je bereid bent de schouders onder deze klus te zetten, dan brengt de huidige bouwgolf jou misschien ook wel nieuwe kansen. Van Wanrooij maakt onderdeel uit van het beursgenoteerde Heijmans, waarmee actief de samenwerking wordt gezocht om administratieve processen te optimaliseren. Deze samenwerking met het moederbedrijf biedt ook kansen om door te groeien naar andere administratieve rollen.

Jij houdt je in ieder geval dagelijks bezig met:

  • Het verwerken (inclusief controle en codering) van inkomende facturen inclusief het najagen van de interne autorisatie daarvan

  • Afhandeling van aanmaningen en creditnota’s

  • Controle inkoopverplichtingen (aan de hand van WKA-contracten, urenlijsten en inkoopcontracten)

  • Het controleren, voorbereiden en verwerken van betalingen en incasso's.

  • Het signaleren van afwijkingen en onregelmatigheden in de financiële administratie

  • Het assisteren bij overige administratieve werkzaamheden, bijvoorbeeld bij maand- en jaarafsluitingen.

 

Het team

Je komt te werken in een hecht finance team met in totaal 12 collega’s, bestaande uit de salarisadministratie, de financieel administrateurs en de controllers, die samen werken voor de verschillende bedrijfsonderdelen. Als administrateur ben je nauw betrokken bij de operatie en in die hoedanigheid onderhoud je contact met onze werkvoorbereiders, projectleiders en inkopers. Ook stem je zaken rechtstreeks af met de administratieve afdelingen van onze leveranciers. Je rapporteert aan de Financieel Directeur.

Vereisten

Wie ben jij?
Je hebt een positieve, proactieve en klantgerichte instelling. Jij durft de verantwoordelijkheid te nemen over de financiële administratie. Onderling contact is belangrijk, omdat er veel geschakeld wordt met verschillende mensen. Jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en hebt de vaardigheden om collega’s aan te spreken en hen door financiële processen te begeleiden indien nodig.

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding in een financiële of administratieve richting.

  • Enige werkervaring is een pre, maar niet noodzakelijk.

  • Nauwkeurig, proactief en oplossingsgericht.

  • Flexibele en hands-on mentaliteit.

  • Je vindt het leuk om samen te werken, en schroomt het contact met collega’s en leveranciers niet.

  • Ervaring met software pakketten van 4PS, White Vision, Exsion en Power BI is een pré, evenals affiniteit met de bouwsector.

 

En dit bieden we jou
Een loopbaan bij een van de grootste woningbouwers in Nederland. Wij zorgen ervoor dat jij je uitdaging kan vinden en, zeer belangrijk, kan behouden. Wij bieden je uitstekende arbeidsvoorwaarden conform Bouw-cao, afhankelijk van je reeds opgedane ervaring. Reken verder op: 

  • Een jaarcontract voor 32-40 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband

  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen o.b.v. een fulltime dienstverband);

  • Een laptop;

  • Zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;

  • Collectiviteitskorting op (zorg)verzekeringen;

  • Vergoeding op je aanvullende zorgverzekering 

  • Een gedreven team met jaarlijks meerdere leuke personeelsactiviteiten.

  • Uitstekend bereikbaar, op slechts 10 minuten lopen van NS Station Den Bosch 

 

Welkom!

Een goede werksfeer, lekker doorwerken en elkaar écht kennen. Dat typeert werken bij ons succesvolle familiebedrijf. We zijn nuchter, aanpakkers en we kijken altijd vooruit. Als we een kans zien, dan grijpen we ‘m. Half werk kennen we niet. Hier hebben we aandacht voor jou én je ambities. Bij ons kan je jezelf zijn én jezelf ontwikkelen. Dat wil jij toch ook?

Van Wanrooij is onderdeel van Heijmans. Daarbinnen zijn we actief als de Van Wanrooij die je altijd al hebt gekend: die slagvaardige bouwer en ontwikkelaar die gelooft in altijd blijven optimaliseren. Maar dan met alle voordelen van een grote speler als Heijmans erbij. Samen komen we verder!


Weet jij het verschil te maken?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Carlijn van den Broek (Corporate Recruiter) via 06-57 47 93 45. Of stel je vraag via WhatsApp. Wil je direct solliciteren? Dat kan via onderstaande button!

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar